Urząd Gminy Linia
https://www.gminalinia.com.pl

Wyciąg z rejestru zmian - 22 lip 2024 (15:57)

Pobierz PDFDrukuj

Nabór na stanowisko Kierownika referatu gospodarki komunalnej

 OGŁOSZENIE O NABORZE

NA  WOLNE, KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE -

KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI KOMUNALNEJ

 

Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84 - 223 Linia ogłasza nabór na  wolne, kierownicze stanowisko urzędnicze –  Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej

 

                               

I. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

 

1. Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

 

  1. obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie       

      z pełni praw publicznych,

  1. wykształcenie wyższe – inżynier środowiska (preferowana specjalizacja: technologia wody, odpadów i ścieków

         c)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,  

         d)   obywatelstwo polskie,

         e)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,

         f) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub                                                              przestępstwo skarbowe,

          g) preferowane doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata w administracji   samorządowej lub instytucjach                 publicznych w tym minimum 3 lata doświadczenia  w zakresie gospodarki komunalnej i ochrony środowiska;

      h) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie  gospodarki komunalnej  w tym: funkcjonowania biologiczno - mechanicznej oczyszczalni ścieków, gospodarki wodno -  kanalizacyjnej i gospodarki odpadami,

                i) znajomość obsługi komputera – MS Office, umiejętność korzystania z Internetu                    

                   i aplikacji biurowych,

                j) prawo jazdy kategorii B.

 

2. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku pracy:

a) praktyczna znajomość ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o otrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz prawo ochrony środowiska

b) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym,

c) sprawne tworzenie pism urzędowych;

d) umiejętność interpretowania przepisów prawa i ich wykorzystanie w praktyce;

e) predyspozycje: umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność samodzielnej pracy, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność planowania  i organizacji pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, dokładność.

 

II. ZAKRES ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:

Zadania ogólne

  1. kierowanie podległym referatem w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań oraz opiniowanie wniosków w zakresie udzielania urlopów wypoczynkowych podległym pracownikom,
  2. prowadzenie całokształtu spraw związanych z eksploatacją wodociągów gminnych oraz urządzeń kanalizacji sanitarnej w tym oczyszczalni ścieków w Tłuczewie,
  3. nadzór nad prawidłowym stanem technicznym i sanitarnym urządzeń wodno – kanalizacyjnych,
  4. koordynacja działań  związanych z prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury komunalnej,
  5. opisywanie faktur dotyczących zadań w zakresie gospodarki komunalnej,
  6. bieżąca ewidencja czasu pracy konserwatorów wodociągów wiejskich, oczyszczalni ścieków i konserwatorów – stanowisk gospodarczych oraz kontrola ich pracy,
  7. nadzór nad konserwacją  i naprawą urządzeń zbiorowego zaopatrzenia wsi w wodę,
  8. podejmowanie i organizowanie różnych form oddziaływania na rzecz czystości  i porządku w granicach gminy na podstawie regulaminu utrzymania czystości  w gminie,
  9. ewidencja, wydawanie i rozliczanie kart drogowych oraz ewidencja zużycia paliwa pojazdów służbowych,
  10. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem cmentarza komunalnego w Smażynie,
  11. organizowanie utrzymania miejsc pamięci narodowych,
  12. współpraca z Kierownikiem Referatu Zamówień Publicznych i Programów Europejskich oraz Kierownikiem Referatu Infrastruktury i Rozwoju Gminy.

 

Zadania dodatkowe

  1. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

 

III. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

  1. Stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Gminy mieszczącego się przy  ul. Turystycznej 15  w Lini. (w budynku nie ma windy).
  2. Wymiar czasu pracy  - ½  etatu, umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  3. Rodzaj pracy – stanowisko kierownicze, administracyjne.
  4. W zależności od potrzeb istnieje konieczność wyjścia lub wyjazdu poza stałe miejsce pracy;
  5. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

 

IV. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej   i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%

 

V. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  1. podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
  2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  3. kwestionariusz osobowy;
  4. kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia);
  5. kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy;
  6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  7. oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym  stanowisku;
  8. oświadczenie o niekaralności;
  9. oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą:

 

„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy w Lini   z siedzibą w Lini, ul. Turystyczna 15, w celu realizacji procesów rekrutacji teraz  i w przyszłości. Jestem świadomy/a prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2019 r.  poz. 1781 ze zm.). Konieczne dodatkowe dane nie wymagane przepisami są zgodne z art. 22¹ § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 641 ze zm.) oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r.  poz. 530).”

 

Wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją na kopercie:

„Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej”

Dokumenty można składać osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy Linia lub przesłać za pośrednictwem poczty do dnia 02 sierpnia 2024 r. do godziny 12.00 na adres:

 

                                    Urząd Gminy Linia

                                     ul. Turystyczna 15

                                        84-223 Linia

Dokumenty uważa się za dostarczone jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia   02 sierpnia 2024 r. do godz. 12.00

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie  i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminalinia.com.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Linia.

Dokumenty wybranego i zatrudnionego kandydata zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty nie odebrane przez kandydata w terminie  3 miesięcy od daty upowszechnienia informacji o wyniku nabory zostaną zniszczone.

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.

 

Wyjaśnień w sprawie naboru udziela Pani Mirosława Kuberna – Sekretarz Gminy Linia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Data publikacji: 22.07.2024 (15:57)Data aktualizacji: 22.07.2024 (15:57)
Osoba publikująca: Daria KierznikowiczOsoba modyfikująca: Daria Kierznikowicz
Autor: Daria Kierznikowiczliczba wejść: 4
22 lip 2024 (15:57)Daria Kierznikowicz»Nowa strona (6)

Przejdź do góry strony