OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROGRAMÓW EUROPEJSKICH ORAZ PROJEKTÓW ZEWNĘTRZNYCH
Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84 - 223 Linia ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych, programów europejskich oraz projektów zewnętrznych
I. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
- Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- ukończone studia wyższe (preferowane prawo i administracja, ekonomia, studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych)
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- preferowane doświadczenie zawodowe – minimum 3-letni staż pracy w administracji samorządowej lub instytucjach publicznych,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych oraz programów europejskich,
- znajomość obsługi komputera – MS Office, umiejętność korzystania z Internetu i aplikacji biurowych,
- prawo jazdy kategorii B.
- Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku pracy:
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów:
- Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 2009r o finansach publicznych,
- Ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- Umiejętność interpretowania przepisów prawnych.
- predyspozycje: umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność samodzielnej pracy, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność planowania i organizacji pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, dokładność..
II. ZAKRES ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:
Zadania ogólne
- przygotowywanie danych do opracowań koncepcyjnych, planistycznych i programów inwestycyjnych zgodnie ze strategią rozwoju Gminy,
- współpraca przy planowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu spraw związanych z inwestycjami na terenie Gminy,
- współpraca przy tworzeniu, koordynacji i aktualizacji rocznych planów inwestycyjnych,
- przygotowywanie i prowadzenie całokształtu spraw z zakresu zamówień publicznych,
- przygotowywanie dokumentacji w celu pozyskania środków pozabudżetowych na realizację zadań gminnych, a w szczególności na inwestycje komunalne,
- sporządzanie wniosków i projektów realizowanych ze środków funduszy pomocowych oraz ze środków zewnętrznych,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych oraz z wykorzystania otrzymanych środków zewnętrznych
- prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej w zakresie możliwości realizacji zadań infrastrukturalnych Gminy na rzecz organizacji pozarządowych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz rolnictwa,
- promocja projektów realizowanych przez gminę w ramach środków pomocowych,
- współpraca z instytucjami finansującymi i dotującymi
Zadania dodatkowe
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
III. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku Urzędu Gminy (nie ma windy) mieszczącego się przy ul. Turystycznej 15 w Lini.
- Pełny wymiar czasu pracy, w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- W zależności od potrzeb istnieje konieczność wyjścia lub wyjazdu poza stałe miejsce Pierwsza umowa o pracę na czas określony
- Podpisanie umowy o pracę zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy.
- Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 r. zmieniające rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 25 października 2021 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1102 ze zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Linia.
IV. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
V. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia);
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy w Lini z siedzibą w Lini, ul. Turystyczna 15, w celu realizacji procesów rekrutacji teraz i w przyszłości. Jestem świadomy/a prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.). Konieczne dodatkowe dane nie wymagane przepisami są zgodne z art. 22¹ § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 641 ze zm.) oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”
Wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją na kopercie:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych programów europejskich i projektów zewnętrznych w Urzędzie Gminy Linia”
Dokumenty można składać osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy Linia lub przesłać za pośrednictwem poczty do dnia 22 grudnia 2023 r. do godziny 13.00 na adres:
Urząd Gminy Linia
ul. Turystyczna 15
84-223 Linia
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 22 grudnia 2023 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminalinia.com.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Linia.
Dokumenty wybranego i zatrudnionego kandydata zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty nie odebrane przez kandydata w terminie 3 miesięcy od daty upowszechnienia informacji o wyniku nabory zostaną zniszczone.
Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.
Wyjaśnień w sprawie naboru udziela pani Astrida Kaczyńska – Zastępca Wójta Gminy Linia.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Linia , 84-223 Linia ul. Turystyczna 15, reprezentowanym przez Wójta Gminy Linia;
W sprawach ochrony danych osobowych można się skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail rodo@gminalinia.com.pl, tel. 586788560, bądź pisemnie pod adresem Urząd Gminy Linia ul Turystyczna 15, 84-223 Linia;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zbierania i przetwarzania wykonywania przez Urząd Gminy Linia ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach nałożonych na samorząd.
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznychPobierzData wczytania: 12-12-2023Rozmiar: 277.07 kBFormat: .pdf
- Klauzula informacyjnaPobierzData wczytania: 12-12-2023Rozmiar: 12.85 kBFormat: .docx
- Kwestionariusz osobowyPobierzData wczytania: 12-12-2023Rozmiar: 16.25 kBFormat: .docx
- OświadczeniaPobierzData wczytania: 12-12-2023Rozmiar: 19.3 kBFormat: .docx
- Wyniki naboruPobierzData wczytania: 02-01-2024Rozmiar: 49.37 kBFormat: .pdf
- Informacje o zmianie wyników naboruPobierzData wczytania: 27-02-2024Rozmiar: 48.64 kBFormat: .pdf