OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. INWESTYCJI (II nabór)
Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84 - 223 Linia, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji ( II nabór) w wymiarze 1 etatu
I. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
- Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, architektura,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
- Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku pracy:
- praktyczna znajomość przepisów prawa w zakresie budownictwa oraz realizowania inwestycji ze środków unijnych,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym,
- sprawne tworzenie pism urzędowych,
- umiejętność interpretowania przepisów prawa i ich wykorzystanie w praktyce,
- umiejętność planowania i organizacji pracy – ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystanie czasu pracy, dyspozycyjność,
- wskazane prawo jazdy kategorii B,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych,
- preferowane predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odporność na stres, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność w pracy, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista.
II. ZAKRES ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:
Zadania ogólne
- prowadzenie zadań w zakresie realizacji, koordynacji i rozliczania inwestycji gminnych,
- koordynacja działań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury komunalnej,
- koordynacja działań związanych z bieżącymi remontami w budynkach będących własnością gminy
- współpraca z Kierownikiem Referatu Zamówień Publicznych i Programów Europejskich oraz Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej a także ze stanowiskami pracy na etapie przygotowywania i realizacji inwestycji,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji inwestycji i remontów obiektów gminnych w tym nadzór nad terminami wynikającymi z umów z wykonawcami i umów o dofinansowanie oraz informowanie na bieżąco Wójta i Skarbnika na temat postępu realizacji zadań,
- przekazywanie zrealizowanej inwestycji do użytkowania merytorycznym stanowiskom pracy lub jednostkom organizacyjnym gminy,
Zadania dodatkowe
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
III. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- Praca na samodzielnym stanowisku, wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, przy użytkowaniu sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Miejsce pracy znajduje się w pokoju na drugim piętrze w budynku Urzędu Gminy Linia mieszczącego się przy ul. Turystycznej 15 w Lini. (w budynku nie ma windy)
- Bieżąca obsługa interesantów w zakresie prowadzonych spraw.
IV. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
V. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia);
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy w Lini z siedzibą w Lini, ul. Turystyczna 15, w celu realizacji procesów rekrutacji teraz i w przyszłości. Jestem świadomy/a prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.). Konieczne dodatkowe dane nie wymagane przepisami są zgodne z art. 22¹ § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).”
Wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją na kopercie:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji - II nabór”
Dokumenty można składać osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy Linia lub przesłać za pośrednictwem poczty do dnia 10 marca 2025 r. do godziny 12.00 na adres:
Urząd Gminy Linia
ul. Turystyczna 15
84-223 Linia
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 10 marca 2025 r. do godz. 12.00
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminalinia.com.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Linia.
Dokumenty wybranego i zatrudnionego kandydata zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty nie odebrane przez kandydata w terminie 3 miesięcy od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru zostaną zniszczone.
Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.
Wyjaśnień w sprawie naboru udziela Pani Mirosława Kuberna – Sekretarz Gminy Linia
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Linia , 84-223 Linia ul. Turystyczna 15, reprezentowanym przez Wójta Gminy Linia;
W sprawach ochrony danych osobowych można się skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail rodo@gminalinia.com.pl, tel. 586788560, bądź pisemnie pod adresem Urząd Gminy Linia ul Turystyczna 15, 84-223 Linia;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zbierania i przetwarzania wykonywania przez Urząd Gminy Linia ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach nałożonych na samorząd.
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
- Ogłoszenie o naborzePobierzData wczytania: 24-02-2025Rozmiar: 1.68 MBFormat: .pdf
- Kwestionariusz osobowyPobierzData wczytania: 24-02-2025Rozmiar: 16.32 kBFormat: .docx
- Klauzula informacyjnaPobierzData wczytania: 24-02-2025Rozmiar: 12.86 kBFormat: .docx
- OświadczeniePobierzData wczytania: 24-02-2025Rozmiar: 19.47 kBFormat: .docx
- Informacja o wyniku naboruPobierzData wczytania: 13-03-2025Rozmiar: 196.16 kBFormat: .pdf