PRACA NA ZASTĘPSTWO
Na podstawie art.16 ust.1 zdanie drugie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530 z późn. zm.) w związku z nieobecnością usprawiedliwioną podinspektora ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Linia zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
Na podstawie art. 12 ust. 2 ww. ustawy wyłonienie kandydata na powyższe stanowisko nastąpi z pominięciem zasad naboru na stanowisko urzędnicze.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa pracownika proszone są o składanie swoich aplikacji do Urzędu Gminy Linia, w terminie do 16 lutego 2024 r. do godz. 12.00.
W ramach informacji przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:
Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy):
Urząd Gminy w Lini, ul. Turystyczna 15; 84-223 Linia
Określenie stanowiska pracy:
Stanowisko ds. ochrony środowiska
Forma zatrudnienia:
- Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, planowany termin zatrudnienia od dnia 19 lutego 2024 r.
- Wymiar czasu pracy: pełen etat – na zastępstwo;
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa umyślne i stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie: wyższe lub średnie z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku administracyjnym,
- znajomość zagadnień z zakresu ochrony środowiska, ustaw: prawo ochrony środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, kodeks postępowania administracyjnego,
- biegła znajomość programów komputerowych MS Office.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa i analitycznego myślenia,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją wodociągów gminnych oraz urządzeń kanalizacji sanitarnej,
- nadzór nad prawidłowym stanem technicznym i sanitarnym urządzeń wodno-kanalizacyjnych,
- koordynacja działań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury komunalnej;
- wydawanie warunków technicznych na wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych;
- prowadzenie spraw związanych z zakładaniem wodomierzy przez użytkowników wodociągu wiejskiego,
- prowadzenie uzgodnień projektowych w zakresie urządzeń wodno – kanalizacyjnych,
- kontrola wykonania przyłączy wodociągowych na podstawie wydanych decyzji,
- bieżąca ewidencja czasu pracy konserwatorów wodociągów wiejskich oraz kontrola ich pracy co najmniej raz na kwartał i sporządzenie notatki z przeprowadzonej kontroli,
- nadzór nad konserwacją i naprawą urządzeń zbiorowego zaopatrzenia wsi w wodę,
- przeprowadzanie na bieżąco bilansu wody i przeciwdziałanie skutkom ubytków wody,
- prowadzenie na bieżąco analizy kosztów funkcjonowania poszczególnych wodociągów,
- wydawanie opinii w sprawie wydania zezwolenia na eksploatację kopaliny oraz przyjmowanie zgłoszeń o rozpoczęciu eksploatacji przez posiadacza gruntu,
- prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie wydawania decyzji środowiskowych warunkujących zgodę na realizację inwestycji,
- zastępowanie pracownika ds. gospodarki komunalnej i nieruchomości podczas jego nieobecności w pracy,
Wymagane dokumenty :
- list motywacyjny,
- CV;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, posiadane dodatkowe uprawnienia;
- pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- pisemne oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w kopercie z adnotacją „Kandydat do pracy na stanowisku do spraw ochrony środowiska – umowa na zastępstwo w terminie do 16 lutego 2024 r. do godz. 12:00.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną.
Data publikacji: 07.02.2024 (13:02)Data aktualizacji: 07.02.2024 (13:02)
Osoba publikująca: Wioletta SzczypiorOsoba modyfikująca: Wioletta Szczypior
Autor: Wioletta Szczypiorliczba wejść: 8224