OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I NIERUCHOMOŚCI
Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84 - 223 Linia, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. gospodarki komunalnej i nieruchomości w wymiarze 1 etatu
I. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
- Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja samorządowa, ochrona środowiska,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok w administracji samorządowej na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
- Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku pracy:
- praktyczna znajomość ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o otrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, o gospodarce nieruchomościami oraz prawo ochrony środowiska,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym,
- sprawne tworzenie pism urzędowych,
- umiejętność interpretowania przepisów prawa i ich wykorzystanie w praktyce,
- umiejętność planowania i organizacji pracy – ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystanie czasu pracy, dyspozycyjność,
- wskazane prawo jazdy kategorii B,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych,
- preferowane predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odporność na stres, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność w pracy, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista.
II. ZAKRES ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:
Zadania ogólne
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z segregacją odpadów w gminie,
- bieżące prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
- bieżące prowadzenie spraw związanych z aglomeracją Linia,
- prowadzenie spraw związanych z kształtowaniem środowiska w tym: ochroną środowiska przed odpadami, utrzymanie czystości i porządku na terenie całej gminy, ochrona powietrza atmosferycznego,
- nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom i współudział w prowadzeniu ewidencji nazw ulic,
- prowadzenie spraw związanych z zasobem mieszkaniowym gminy.
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie swoich obowiązków,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z Centralną Ewidencją Emisyjności Budynków, dystrybucji węgla dla mieszkańców oraz aplikacji ZONE,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z wymianą pokryć dachowych – azbest,
- prowadzenie i rozliczanie działań punktu konsultacyjno – informacyjnego dla mieszkańców w ramach realizacji programu Czyste Powietrze.
Zadania dodatkowe
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
III. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- Praca na samodzielnym stanowisku, wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, przy użytkowaniu sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Miejsce pracy znajduje się w pokoju na drugim piętrze w budynku Urzędu Gminy Linia mieszczącego się przy ul. Turystycznej 15 w Lini. (w budynku nie ma windy)
- Bieżąca obsługa interesantów w zakresie prowadzonych spraw.
IV. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
V. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia);
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy w Lini z siedzibą w Lini, ul. Turystyczna 15, w celu realizacji procesów rekrutacji teraz i w przyszłości. Jestem świadomy/a prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.). Konieczne dodatkowe dane nie wymagane przepisami są zgodne z art. 22¹ § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 641 ze zm.) oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”
Wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją na kopercie:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i nieruchomości”
Dokumenty można składać osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy Linia lub przesłać za pośrednictwem poczty do dnia 30 października 2024 r. do godziny 12.00 na adres:
Urząd Gminy Linia
ul. Turystyczna 15
84-223 Linia
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 30 października 2024 r. do godz. 12.00
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminalinia.com.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Linia.
Dokumenty wybranego i zatrudnionego kandydata zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty nie odebrane przez kandydata w terminie 3 miesięcy od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru zostaną zniszczone.
Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.
Wyjaśnień w sprawie naboru udziela Pani Mirosława Kuberna – Sekretarz Gminy Linia